دوره آنلاین و حضوری برنامه نویسی پایتون مبتدی تا پیشرفته

دوره آنلاین و حضوری برنامه نویسی پایتون مبتدی تا پیشرفته

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1403/02/16

در دنیای امروز با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و رسانه ها و همچنین آنلاین شدن اکثریت مشاغل در دنیا نیاز به ارائه دهندگان خدمات وب و اینترنت افزایش یافته است که پر متقاضی ترین حوزه ی آن طراحی و برنامه نویسی وب سایت می باشد. در حالت کلی هر وب سایتی که در صفحات وب می بینید از دو بخش تشکیل شده اند : فرانت اند(طراحی ظاهر وب سایت) و بک اند(برنامه نویسی وب سایت). زمانی که شما یک وب سایت را باز می کنید تمام مطالبی که به چشم میبینید مثل متن ها،تصاویر،فرم ها،فیلم ها و... مربوط به فرانت اند است. بک اند قسمتی از سایت است که کاربر به چشم نمیبیند اما با آن تعامل دارد برای مثال زمانی که شما یک فرم را پر می کنید و دکمه ارسال را می زنید یک عملیات اجرا می شود تا اطلاعات شما به بک اند ارسال شود، پردازش شود،ذخیره شود و درخواست شما اجرا شود.همانطور که می دانید زبان پایتون یک زبان برنامه نویسی چند منظوره است،به این معنا که از این زبان می توانید در حوزه های مختلف تکنولوژی از جمله وب سایت،توسعه نرم افزار،تحلیل داده،هوش مصنوعی و... استفاده کرد.تمرکز این دوره بر روی برنامه نویسی وب سایت است.

این دوره کاملا پروژه محور است و در طول آموزش تمام مطالب در کلاس به صورت عملی تمرین می شود.هر هفته 2 جلسه کلاس برگزار می شود و دوره طی 5 ماه به پایان می رسد. در پایان هر جلسه کارآموزان تمریناتی را برای تسلط بیشتر بر مطالب دریافت خواهند کرد که می بایست در انجمن ارسال کرده تا توسط مدرس دوره رفع اشکال و در صورت نیاز ادیت شوند. همچنین مطالب تدریس شده در هر جلسه توسط مدرس دوره ضبط شده و به همراه فایل های هر جلسه 24 ساعت بعد از کلاس در اختیار کارآموزان قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که ویدئو جلسات برای کارآموزان نیمه حضوری 24 ساعت بعد از کلاس به همراه فایل های آن جلسه بر روی پنل آپلود خواهد شد.کارآموزان نیمه حضوری نیز مانند کارآموزان حضوری تمرینات پایان هر کلاس را انجام داده و در انجمن ارسال خواهند کرد تا بررسی و در صورت نیاز ادیت شود.همچنین کارآموزان عزیز بعد از پایان دوره به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده و پس از کسب نمره قبولی در آزمون تئوری و عملی ،گواهینامه بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت می کنند.برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

 

اساتید آکادمی ایران باینری در تلاشند که با انتقال تمامی تجربیات چندین و چند ساله ی خود ، کارآموزان عزیز را آماده ی ورود به بازار کار کنند. به همین منظور این دوره به صورت کاملا پروژه محور و کاربردی و متناسب با تقاضای بازار روز ارائه می شود.

آموزش ها در این دوره از مطالب پایه و آشنایی با زبان برنامه نویسی و محیط انجام کار آغاز شده و در ادامه به آموزش مباحث پایه پایتون،انواع ذخیره سازی داده،شرط ها،حلقه ها و... ادامه پیدا می کند.همچنین تمامی مباحث آموزشی به طور کامل در قسمت  سرفصل ها توضیح داده شده است 

 

آیا این دوره پیش نیاز خاصی دارد؟

برای شرکت در این دوره نیاز به آشنایی با HTML,CSS دارید. در صورتی که هنوز به موفق به گذراندن این دوره نشده اید می توانید با شرکت در دوره آنلاین آموزش HTML,CSS  و یا دوره آنلاین طراحی وب سایت مهارت لازم برای ورود به این دوره را کسب کنید. همچنین اگر امکان شرکت در کلاس های حضوری را دارید می توانید در دوره حضوری طراحی وب سایت شرکت کنید.

 

آیا مباحث آموزشی این دوره متناسب با بازارکار است؟

با توجه به سابقه ی 11 ساله ی مجموعه در حوزه آموزش برنامه نویسی،تمامی سر فصل های آموزشی بر اساس نیاز روز بازار تعیین شده است. مباحث کلی دوره شامل آشنایی با زبان پایتون،حل مسئله،مباحث پایه پایتون،شرط ها و حلقه ها،آموزش توابع در پایتون،شی گرایی و مباحث پیشرفته پایتون می باشد که تمامی مباحث آموزشی را می توانید به تفصیل در قسمت سرفصل های دوره مطالعه فرمایید.

پشتیبانی دوره ها

تمامی دوره های آکادمی ایران باینری شامل 2 سال پشتیبانی حضوری و مجازی رایگان هستند. کارآموزان عزیز پس از اتمام دوره در صورت نیاز می توانند از خدمات پشتیبانی به صورت حضوری یا به صورت مجازی در سامانه آموزشی ایران باینری بهره مند شوند. ویدئو و فایل هر جلسه در پنل کارآموزان قرار خواهد گرفت تا در صورت نیاز بتوانند به مطالب تدریس شده دسترسی داشته باشند.

 

پس از اتمام دوره می توانیم وارد بازارکار شویم؟ 

بعد از اتمام این دوره شما نیاز به کسب تجربه دارید.برای کسب تجربه بهترین گزینه کار گروهی است.در حوزه هایی مانند برنامه نویسی بعد از یادگیری حتما باید در یک تیم به صورت گروهی کار کنید تا بتوانید کاملا به مباحث تسلط پیدا کنید.

در توضیحات بالا سعی شده تمامی اطلاعات مورد نیاز دوره به شما دوست عزیز داده شود.در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید با استفاده از لینک های ارتباطی در قسمت تماس با ما و یا گزینه مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی

  • به تمامی دانشجویان این دوره، ویدئوو فایل هر جلسات داده خواهد شد.
  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 50 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • دانشجویان بعد از اتمام دوره،جهت دریافت گواهینامه ی فنی و حرفه ای در یک آزمون آنلاین شرکت خواهند کرد و بعد از کسب نمره ی قبولی می توانند در آزمون عملی سازمان فنی و حرفه ای شرکت نمایند و نهایتا گواهینامه ی فنی و حرفه ای خود را در این رشته دریافت نمایند.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره



مدیر و مدرس ارشد آکادمی ایران باینری

مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک

تجربیات

  •  مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک
  • مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایران علوم
  • مدرس ارشد  آکادمی ایران باینری
  • آموزش بیش از 30 هزار نفر ساعت کارآموز ثبت شده در پورتال
  • با بیش شش سال سابقه آموزش در حوزه فناوری اطلاعات 
  • با بیش از هشت سال سابقه در بازار کار

  • نام دوره : پایتون حضوری-306 نوع دوره : حضوری تاریخ شروع : 1403/06/29 هزینه : 9,000,000 تومان

5.0
10 نظر
5
5
4
10
3
10
2
10
1
10

نظرات شرکت کنندگان

  • جواد صفایی

    جواد صفایی

    مرسی استاد.. دوره خوبی برای من بود ممنون از زحماتتون
    ممنون از اعتمادتون به مجموعه ما
  • حسنا سلیمی

    حسنا سلیمی

    دوره خوبی بود تدریسشون هم روان و راحت بود جو کلاس برام خیلی مهم بود که خشک و خسته کننده نباشه خداروشکر خیلی کلاس خوبی بود ممنونم
    خوشحالیم از اینکه تونستیم رضاییتون رو داشته باشیم.. ممنون از همراهی شما
  • سونیا فرشاد

    سونیا فرشاد

    سلام ممنون از شما دوره خوبی بود من تازه وارد این حوزه شدم خیلی شروع خوبی بود ممنون
    متشکرم که مجموعه ما رو برای شروع کار انتخاب کردید امیدواریم بتونیم رضایتتون رو جلب کنیم
  • فرزان فرهمند

    فرزان فرهمند

    من از دوره راضی بودم به کسانی که می خوان ثبت نام کنن پیشنهاد می کنم
    ممنون از اعتمادتون به مجموعه ما.. امیدورام موفق باشید
  • علیرضا مهدوی

    علیرضا مهدوی

    من کارآمواز نیمه حضوری بودم از کلاس راضی بودم ممنون از دوره خوبتون
    ممنونیم از اعتمادتون به مجموعه ما.
  • شمیم حسینی

    شمیم حسینی

    سلام .. ممنونم از استاد عزیز و همینطور مجموعه خوبتون
    ارادتمندیم خانم حسینی عزیز.
  • نازنین سهراب زاده

    نازنین سهراب زاده

    من هم دانشجوی نیمه حضوری بودم و خداروشکر راضی بودم ممنونم
    خوشحالیم که تونستیم رضایتتون رو جلب کنیم.
  • میلاد نبوی

    میلاد نبوی

    خوب بود
    ارادتمندیم
  • فاطمه رنجبر

    فاطمه رنجبر

    اوکی بود ممنون از استاد عزیز
    ممنون از اعتمادتون به مجموعه ما
  • آیدین سمیعی

    آیدین سمیعی

    من دانشجوی دوره حضوری بودم بسیار کلاس خوبی بود مخصوصا اینکه فیلم ها و فایل های کلاس در اختیارمون هست خیلی خوبه
    خوشحالیم که از کلاستون راضی بودید براتون آرزوی موفقیت داریم دوست عزیز.

درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی