دوره آنلاین آموزش HTML و CSS مبتدی تا پیشرفته

دوره آنلاین آموزش HTML و CSS مبتدی تا پیشرفته

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1403/01/25

در دنیای امروز با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و رسانه ها و همچنین آنلاین شدن اکثریت مشاغل در دنیا نیاز به ارائه دهندگان خدمات وب و اینترنت افزایش یافته است که پر متقاضی ترین حوزه ی آن طراحی و برنامه نویسی وب سایت می باشد.برای وارد شدن به دنیای طراحی و برنامه نویسی وب سایت اولین گام یادگیری طراحی قالب سایت است که توسط  HTML و CSS  انجام می شود.

این دوره کاملا پروژه محور است و در طول آموزش تمام مطالب آموزشی با نمونه توضیح داده می شود. در پایان هر جلسه کارآموزان تمریناتی را برای تسلط بیشتر بر مطالب دریافت خواهند کرد که می بایست در انجمن ارسال کرده تا توسط مدرس دوره رفع اشکال و در صورت نیاز ادیت شوند.همچنین فایل مطالب تدریس شده در هر جلسه در اختیار کارآموزان قرار خواهد گرفت.

اساتید آکادمی ایران باینری در تلاشند که با انتقال تمامی تجربیات چندین و چند ساله ی خود ، کارآموزان عزیز را آماده ی ورود به بازار کار کنند. به همین منظور این دوره به صورت کاملا پروژه محور و کاربردی و متناسب با تقاضای بازار روز ارائه می شود.پس از اتمام این دوره دانشجویان تسلط کامل به طراحی وب سایت های استاتیک با طرح های دلخواه را خواهند داشت.

آموزش ها در این دوره از مطالب پایه و آشنایی با محیط ادیتور آغاز شده و در ادامه به آموزش کامل مطالب HTML،گرید،فلکس،ویژگی های CSS و... ادامه پیدا می کند.همچنین تمامی مباحث آموزشی به طور کامل در قسمت  سرفصل ها توضیح داده شده است 

 

آیا این دوره پیش نیاز خاصی دارد؟

تمامی آموزش های این دوره از پایه آغاز می شود و تنها لازمه ی شروع دوره آشنایی اولیه برای کار با کامپیوتر است.

 

آیا مباحث آموزشی این دوره متناسب با بازارکار است؟

با توجه به سابقه ی 11 ساله ی مجموعه در حوزه آموزش برنامه نویسی،تمامی سر فصل های آموزشی بر اساس نیاز روز بازار تعیین شده است. مباحث کلی دوره شامل آشنایی با تگ های HTML،آشنایی با ویژگی های CSS، آموزش کامل Grid،آموزش کامل Flex،طراحی واکنش گرا،پروژه پایانی و... می باشد که تمامی مباحث آموزشی را می توانید به تفصیل در قسمت سرفصل های دوره مطالعه فرمایید.

پشتیبانی دوره ها

تمامی دوره های آکادمی ایران باینری شامل 2 سال پشتیبانی حضوری و مجازی رایگان هستند. کارآموزان عزیز پس از اتمام دوره در صورت نیاز می توانند از خدمات پشتیبانی به صورت حضوری یا به صورت مجازی در سامانه آموزشی ایران باینری بهره مند شوند. این دوره به صورت دائمی در پنل شما خواهد بود و به محض آپدیت مباحث آموزشی ،جلسات جدید ضبط شده و به صورت رایگان در اختیار کارآموزان عزیز قرار خواهد گرفت.


پس از اتمام دوره می توانیم وارد بازارکار شویم؟ 

بعد از اتمام این دوره اگر تصمیم به فعالیت در حوزه فرانت اند (طراحی سایت) را دارید نیاز به یادگیری مباحث جدیدتر نیز دارید.HTML در واقع بیس اصلی طراحی سایت است اما به تنهایی برای کار در این حوزه کافی نیست. بعد از پایان این دوره نیاز به یک فریمورک خواهید داشت تا بتوانید سرعت کار خود را بالا ببرید و همچنین کد نویسی تمیزتر و اصولی تری داشته باشید. بوت استرپ یکی از محبوب ترین فریمورک های CSS است که می توانید با شرکت در دوره آموزش آنلاین بوت استرپ به راحتی به این مبحث تسلط پیدا کنید.

همچنین بعد از یادگیری بوت استرپ شما نیاز به یادگیری زبان جاوااسکریپت خواهید داشت تا با استفاده از کتابخانه ها و فریمورک های این زبان جذاب بتوانید قالب های زیباتر با امکانات بیشتر طراحی کنید. یکی از مزیت های زبان جاوااسکریپت این است که می توانید در حوزه بک اند (برنامه نویسی وب سایت ) نیز از آن استفاده کنید. درصورتی که مایل به فعالیت در حوزه فرانت اند نیستید و قصد دارید در حوزه برنامه نویسی وب کار کنید یادگیری html در همین سطح برای شما کافیست و بعد از این مرحله می توانید به یادگیری یک زبان برنامه نویسی بپردازید.

در توضیحات بالا سعی شده تمامی اطلاعات مورد نیاز دوره به شما دوست عزیز داده شود.در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید با استفاده از لینک های ارتباطی در قسمت تماس با ما و یا گزینه مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی

  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • بعد از اتمام دوره،مباحث جدید به صورت رایگان در دوره آپدیت شده و در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 70 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره





مدیر و مدرس ارشد آکادمی ایران باینری

مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک

تجربیات

  •  مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک
  • مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایران علوم
  • مدرس ارشد  آکادمی ایران باینری
  • آموزش بیش از 30 هزار نفر ساعت کارآموز ثبت شده در پورتال
  • با بیش شش سال سابقه آموزش در حوزه فناوری اطلاعات 
  • با بیش از هشت سال سابقه در بازار کار

  • نام دوره : طراحی وب نوع دوره : آنلاین تاریخ شروع : 1402/03/31 هزینه : 960,000 تومان

5.0
12 نظر
5
4
4
7
3
8
2
9
1
9

نظرات شرکت کنندگان

  • آیناز رادمهر

    آیناز رادمهر

    سلام ممنونم اما شما توی سرفصل ها گفتید یه پروژه دارید توی این دوره اما من قسمت اخر هم نگا کردم پروژه نبود هنوز داشتید درس می دادید!
    سلام وقت شما بخیر.. دوره هنوز تکمیل نشده و هنوز در حال به روز رسانی هست خیلی از قسمت ها هنوز آپلود نشده.. پروژه آخرین مبحث آموزش هست که انشالله همه مباحث به ترتیب آپلود خواهند شد.
  • مهدیار  شکوهی

    مهدیار شکوهی

    مرسی مباحث خوب بود نکات ریز هم گفته شده بود و من راضی بودم
    متشکرم که مجموعه ما رو انتخاب کردید.
  • پانیذ مخبری

    پانیذ مخبری

    من خیلی سرچ کردم دوره های زیادی برای اموزش طراحی وب دیدم که یه عالمه مباحث غیر ضروری و بالاتر از سطح مبتدی توش بود و قیمت بالایی هم داشت به نظرم برای کسی که تازه داره وارد این حوزه میشه باید مباحث پایه ای گفته بشه و دقیق باشه از نظر من این دوره برای شروع کار خیلی خوبه و مطمئنا ادامه کارم رو هم با همین مجموعه میرم
    ممنون از اعتمادتون.. امیدوارم در دوره های بعدی هم با ما همراه باشید.
  • وحید  موسوی

    وحید موسوی

    بد نبود ولی اصلا چیزی از بوت استرپ توش نبود طراحی با html تک خیلی زمان بره دیگه کسی اینکارو نمی کنه
    سلام جناب موسوی.. اولا ممنون که مجموعه ما رو برای آموزش انتخاب کردید.. دوما در سرفصل های دوره مشخص هست که این دوره آموزش بوت استرپ نداره و فقط آموزش html,css هست..در دوره طراحی وب که به صورت حضوری برگزار میشه هم آموزش بوت استرپ هست هم آموزش html, انشالله به همین زودی آموزش مجازی بوت استرپ در یک دوره جداگانه به سایت اضافه میشه
  • پوریا خلعتی پور

    پوریا خلعتی پور

    دوره خوب بود ممنون من فعلا 6 قسمت دیدم فعلا که همه چی اوکیه
    ممنون که مجموعه ما رو انتخاب کردید امیدوارم تا پایان دوره از ما رضایت داشته باشید.
  • حسین لاریمی

    حسین لاریمی

    سلام.. من دوره حضوری پایتون رو در آموزشگاه شرکت کرده بودم و خیلی راضی بودم اما چون الان دانشجو هستم و زمان برای کلاس حضوری ندارم از دوره مجازی html دارم استفاده می کنم و واقعا می تونم بگم عالیه سبک تدریس دقیقا مثل کلاس حضوری هست که با ایشون گذروندم.
    ممنون از اینکه با ما همراه شدید..
  • کارن گلینی

    کارن گلینی

    ممنون از شما.. دوره ی خوبیه برای من که تازه وارد این حوزه داشتم و خیلی استرس داشتم از وارد شدن در حوزه جدید بسیار عالی بود و کاملا روی مباحث تدریس شده تا به حال تسلط پیدا کردم
    امیدواریم تا پایان دوره هم بتونیم رضایت شما رو داشته باشیم دوست عزیز.
  • زهرا جوینی

    زهرا جوینی

    بسیار خوب (:
    لطف دارید (:
  • مهنا تاجیک

    مهنا تاجیک

    مرسی از دوره خوبی که برگذار کردید.. من که تا اینجا از نحوه تدریس راضی بودم امیدورام تا پایان دوره همینطور پیش برید.
    سلام سرکار خانم تاجیک.. ممنون از نظر شما. مطمئنا هدف ما رضایت دانشجویان هست و دوره تا پایان به همین صورت خواهد بود.
  • محمدرضا رئیسیان

    محمدرضا رئیسیان

    دوره تون اوکیه مرسی ولی کاش توی سرفصل ها یه مقدار جی کوئری هم می ذاشتید
    سلام دوست عزیز.. متاسفانه آموش جی کوئری نیاز به کمی دانش اولیه جاوااسکریپت داره و از نظر مدرس دوره باعث سردرگمی دانشجو ها میشه ان شالله دوره جی کوئری به صورت جداگانه به صورت کامل ارائه میشه.
  • سپهر سلطان زاده

    سپهر سلطان زاده

    متشکر ... برای یه دوره آموزش html به نظرم کامل ترینه
    ممنون از شما که مجموعه ما رو انتخاب کردید.
  • آراد محسنی

    آراد محسنی

    سلام ممنونم از شما برای دوره خوبی که ارائه کردین من تا الان 6 قسمتش رو دیدم به نظرم باید دوره خوبی باشه من شروع خوبی دیدم
    سلام جناب محسنی عزیز.. ممنون از نظرتون امیدواریم تا پایان دوره هم بتونیم رضایت شما رو داشته باشیم..

درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی