دوره آموزش آنلاین بوت استرپ bootstrap

دوره آموزش آنلاین بوت استرپ bootstrap

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1403/01/16

 

در دنیای امروز با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و رسانه ها و همچنین آنلاین شدن اکثریت مشاغل در دنیا نیاز به ارائه دهندگان خدمات وب و اینترنت افزایش یافته است که پر متقاضی ترین حوزه ی آن طراحی و برنامه نویسی وب سایت می باشد.برای وارد شدن به دنیای طراحی و برنامه نویسی وب سایت اولین گام یادگیری طراحی قالب سایت است که توسط HTML,CSSو Bootstrap و .... انجام می شود. ما در این دوره به آموزش مبحث بوت استرپ خواهیم پرداخت.بوت استرپ یک فریمورک کلاس بیس است. یعنی مجموعه ای از کلاس های از پیش نوشته شده و استاندارد را فراهم کرده تا شما بتوانید با استفاده از آنها سرعت کارتان را افزایش دهید.همچنین با توجه به استفاده ی بوت استرپ از جی کوئری این امکان برای شما فراهم شده تا با نوشتن چند دستور ساده ی جی کوئری به همراه استفاده از کلاس های بوت استرپ طراحی های پویا داشته باشید.برای مثال ایجاد اسلایدر،ساخت alert box،tooltip و.. که تمامی این موارد قابلیت شخصی سازی با استایل های دلخواه خودتان را نیز دارد.

بوت استرپ این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در زمان کمتر و با سرعت و دقت بالاتری طراحی های خود را به صورت استاندارد انجام دهید.همچنین با استفاده از این فریمورک جذاب می توانید پروژه های خود را به صورت ریسپانسیو(واکنش گرا) طراحی کنید و از نوشتن مدیا کوئری های متفاوت بی نیاز خواهید شد.

این دوره کاملا پروژه محور است و در طول آموزش تمام مطالب با نمونه توضیح داده می شود. در پایان هر جلسه کارآموزان تمریناتی را برای تسلط بیشتر بر مطالب دریافت خواهند کرد که می بایست در انجمن ارسال کرده تا توسط مدرس دوره رفع اشکال و در صورت نیاز ادیت شوند.همچنین فایل مطالب تدریس شده در هر جلسه در اختیار کارآموزان قرار خواهد گرفت.  

اساتید آکادمی ایران باینری در تلاشند که با انتقال تمامی تجربیات چندین و چند ساله ی خود ، کارآموزان عزیز را آماده ی ورود به بازار کار کنند. به همین منظور این دوره به صورت کاملا پروژه محور و کاربردی و متناسب با تقاضای بازار روز ارائه می شود.پس از اتمام این دوره دانشجویان تسلط کامل به طراحی وب سایت های استاتیک با طرح های دلخواه را خواهند داشت.

آموزش ها در این دوره از مطالب پایه و آشنایی با محیط ادیتور آغاز شده و در ادامه به آموزش آموزش گرید بندی در بوت استرپ،طراحی واکنش گرا ،ساخت اسلایدر ،منوی فانتزی و... ادامه پیدا می کند.همچنین تمامی مباحث آموزشی به طور کامل در قسمت  سرفصل ها توضیح داده شده است 

 

آیا این دوره پیش نیاز خاصی دارد؟

جهت شرکت در این دوره شما باید به مبحث HTML,CSS تسلط کامل داشته باشید.در صورتی که هنوز موفق به گذراندن این دوره نشده اید می توانید با شرکت در دوره آنلاین آموزش HTML,CSS مهارت کافی برای ورود به دوره را کسب کنید.همچنین می توانید با شرکت در دوره آنلاین طراحی سایت که شامل آموزش HTML,CSS  و بوت استرپ است مباحث کامل آموزشی را دریافت نمایید.سرفصل دوره ها کاملا یکسان بوده و شما با خرید دوره آنلاین طراحی سایت هزینه کم تری نسبت به تهیه دو دوره جداگانه خواهید پرداخت.

 

آیا مباحث آموزشی این دوره متناسب با بازارکار است؟

با توجه به سابقه ی 11 ساله ی مجموعه در حوزه آموزش برنامه نویسی،تمامی سرفصل های آموزشی بر اساس نیاز روز بازار تعیین شده است. مباحث کلی دوره شامل آموزش گرید بندی ،طراحی ریسپانسیو و اصولی،اسلایدر،منو های فانتزی ،کار با فرم،پروژه پایانی و... می باشد که تمامی مباحث آموزشی را می توانید به تفصیل در قسمت سرفصل های دوره مطالعه فرمایید.

 

پشتیبانی دوره ها

تمامی دوره های آکادمی ایران باینری شامل 2 سال پشتیبانی حضوری و مجازی رایگان هستند. کارآموزان عزیز پس از اتمام دوره در صورت نیاز می توانند از خدمات پشتیبانی به صورت حضوری یا به صورت مجازی در سامانه آموزشی ایران باینری بهره مند شوند. این دوره به صورت دائمی در پنل شما خواهد بود و به محض آپدیت مباحث آموزشی ،جلسات جدید ضبط شده و به صورت رایگان در اختیار کارآموزان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

پس از اتمام دوره می توانیم وارد بازارکار شویم؟ 

بعد از اتمام این دوره اگر تصمیم به فعالیت در حوزه فرانت اند (طراحی سایت) را دارید نیاز به یادگیری مباحث جدیدتر نیز دارید.بوت استرپ در واقع یک فریمورک برای سرعت بخشیدن به طراحی سایت است اما به تنهایی برای کار در این حوزه کافی نیست. بعد از اتمام این دوره شما نیاز به یادگیری زبان جاوااسکریپت خواهید داشت تا با استفاده از کتابخانه ها و فریمورک های این زبان جذاب بتوانید قالب های زیباتر با امکانات بیشتر طراحی کنید. یکی از مزیت های زبان جاوااسکریپت این است که می توانید در حوزه بک اند (برنامه نویسی وب سایت ) نیز از آن استفاده کنید. درصورتی که مایل به فعالیت در حوزه فرانت اند نیستید و قصد دارید در حوزه برنامه نویسی وب کار کنید یادگیری html در همین سطح برای شما کافیست و بعد از این مرحله می توانید به یادگیری یک زبان برنامه نویسی بپردازید.

در توضیحات بالا سعی شده تمامی اطلاعات مورد نیاز دوره به شما دوست عزیز داده شود.در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید با استفاده از لینک های ارتباطی در قسمت تماس با ما و یا گزینه مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

 

توضیحات تکمیلی

  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • بعد از اتمام دوره،مباحث جدید به صورت رایگان در دوره آپدیت شده و در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 70 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره



مدیر و مدرس ارشد آکادمی ایران باینری

مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک

تجربیات

  •  مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک
  • مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایران علوم
  • مدرس ارشد  آکادمی ایران باینری
  • آموزش بیش از 30 هزار نفر ساعت کارآموز ثبت شده در پورتال
  • با بیش شش سال سابقه آموزش در حوزه فناوری اطلاعات 
  • با بیش از هشت سال سابقه در بازار کار

  • نام دوره : بوت استرپ نوع دوره : آنلاین تاریخ شروع : 1402/09/15 هزینه : 480,000 تومان

5.0
0 نظر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

نظرات شرکت کنندگان


درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی