دوره تعمیرات تخصصی آیفون در ساری و بابل حضوری

دوره تعمیرات تخصصی آیفون در ساری و بابل حضوری

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1403/02/16

رشد روز افزون استفاده از موبایل در جامعه ی امروز باعث شده که نیاز به خدمات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. از این رو نیاز به تعمیرکار بیش از پیش در بازار کار احساس می شود که موقعیت و درآمد خوبی را برای تعمیرکاران این حوزه فراهم کرده است. اساتید آکادمی ایران باینری سعی بر این دارند تا در تمامی دوره ها تجربیات چندین و چند ساله ی خود در بازارکار را در اختیار کارآموزان عزیز قرار دهند تا بعد از اتمام دوره کارآموزان عزیز بتوانند جایگاه شغلی مناسبی در بازار کار برای خود فراهم کنند.

تمرکز این دوره بر روی تعمیرات گوشی های آیفون است. هر هفته 2 جلسه کلاس برگزار خواهد شد و کل دوره در مدت زمان 4 ماه به اتمام می رسد که حدود یک سوم دوره به صورت تئوری و دو سوم دوره به صورت عملی خواهد بود. همچنین کارآموزان عزیز بعد از پایان دوره به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده و پس از کسب نمره قبولی در آزمون تئوری و عملی ،گواهینامه ی بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت می کنند.برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

در این دوره آموزش ها از پایه ای ترین مباحث الکترونیکی که مورد نیاز بازار کار می باشد آغاز می شود و در ادامه تمامی مواردی که برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای  آیفون  مورد نیاز است از جمله عیب یابی، تعمیر و تعویض تمامی قطعات و آی سی ها از جمله هارد و سی پی یو و ...آموزش داده می شود که می توانید مباحث آموزشی را به صورت کامل در قسمت سرفصل های دوره مشاهده نمایید.

 

 

آیا این دوره پیش نیاز خاصی دارد؟

این دوره به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد و تمامی آموزش ها به صورت کامل از پایه آغاز می شود.

 

آیا مباحث آموزشی این دوره متناسب با بازارکار است؟

با توجه به سابقه ی 15 ساله ی مجموعه در حوزه آموزش و همچنین تعمیرات در بازارکار ،تمامی سرفصل های آموزشی بر اساس نیاز روز بازار تعیین شده است. مباحث دوره تعمیرات آیفون به صورت کلی شامل پایه الکترونیک،آموزش تمامی تعویضات،انواع نقشه خوانی،عیب یابی های پیشرفته مدارات مختلف،تعویض انواع آی سی چسبی و غیر چسبی از جمله هارد و سی پی یو و پروگرام کردن قسمت های مختلف می باشد که تمامی مباحث آموزشی را می توانید به تفصیل در قسمت سرفصل های دوره مطالعه فرمایید.

 

پشتیبانی دوره ها

تمامی دوره های آکادمی ایران باینری شامل 2 سال پشتیبانی حضوری و مجازی رایگان هستند. کارآموزان عزیز پس از اتمام دوره در صورت نیاز می توانند از خدمات پشتیبانی به صورت حضوری یا به صورت مجازی در سامانه آموزشی ایران باینری بهره مند شوند.

 

پس از اتمام دوره می توانیم وارد بازارکار شویم؟

با توجه به اینکه بیش از نیمی از دوره مختص مباحث عملی است پس از اتمام دوره نیاز به یک بازه ی زمانی سه تا شش ماهه کارورزی برای کسب تجربه خواهید داشت تا بتوانید به صورت مستقل وارد بازارکار شوید( در صورت تمایل می توانید در تعمیرگاه مجموعه دوره ی کارورزی خود را بگذرانید ) . پس از ورود به بازارکار در صورت نیاز به پشتیبانی باز هم می توانید از خدمات پشتیبانی مجموعه استفاده کنید و نگرانی بابت ورود به بازارکار نخواهید داشت. هر ساله تعدادی از کارآموزان مجموعه ما وارد بازارکار خواهند شد که در اینجا می توانید تعدادی از کارآموزان ما را مشاهده نمایید. در ادامه می توانید نظرات هنرجویان عزیز آکادمی ایران باینری را نسبت به نحوه ی برگزاری دوره ها مشاهده کنید. امیدواریم که شما نیز به زودی به این مجموعه بپیوندید.

در توضیحات بالا سعی شده تمامی اطلاعات مورد نیاز دوره به شما دوست عزیز داده شود.در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید با استفاده از لینک های ارتباطی در قسمت تماس با ما و یا گزینه مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

در ادامه می توانید با نحوه برگزاری کلاس های عملی در آکادمی ایران باینری و همچنین محیط تعمیرگاه و کارورزی مجموعه آشنا شوید.

توضیحات تکمیلی
  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 50 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • دانشجویان بعد از اتمام دوره،جهت دریافت گواهینامه ی فنی و حرفه ای در یک آزمون آنلاین شرکت خواهند کرد و بعد از کسب نمره ی قبولی می توانند در آزمون عملی سازمان فنی و حرفه ای شرکت نمایند و نهایتا گواهینامه ی فنی و حرفه ای خود را در این رشته دریافت نمایند.

ویژگی های این دوره





موسس و مدرس ارشد آکادمی ایران باینری

موسس و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک

تجربیات

  • بنیان گذار آکادمی ایران باینری
  • موسس و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک
  • مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایران علوم
  • مدرس ارشد  آکادمی ایران باینری
  • مولف پنج استاندارد کشوری سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • آموزش بیش از 50 هزار نفر ساعت کارآموز ثبت شده در پورتال
  • عضو کمیته فنی بررسی و تعیین صلاحیت آزمونگری
  • با بیش از  دوازده سال سابقه آموزشی در حوزه الکترونیک
  • با بیش از پانزده سال سابقه در بازار کار

  • نام دوره : تعمیرات آیفون-331 نوع دوره : حضوری تاریخ شروع : 1403/03/01 هزینه : 18,000,000 تومان

5.0
7 نظر
5
5
4
6
3
6
2
6
1
6

نظرات شرکت کنندگان

  • احمد باقری

    احمد باقری

    مرسی از شما دوره برای من که خیلی خوب بود امیدوارم برای بقیه کارآموزا هم همینطور بوده باشه
    مرسی از شما.. خوشحالیم که دوره براتون مفید بوده.. موفق و پیروز باشید
  • امیررضا اولادی

    امیررضا اولادی

    ممنون از زحمات استاد عزیز دوره بسیار خوب و عالی بود
    خواهش میکنم.. وظیفه بود.. مرسی که مجموعه مارو انتخاب کردید
  • حسین  نوری

    حسین نوری

    سلام من از دوره راضی بودم خوب بود مخصوصا اینکه من وسط دوره به دلیل یه سری مشکلات نتونستم بیام کلاسا رو ولی برام توی دوره بعدی جا رزرو کردن و ادامه دوره رو با گروه بعدی رفتم و اینکه برای کارآموزا احترام قائلن برام خیلی با ارزش بود
    سلام جناب نوری.. لطف شما رو میرسونه.. خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم.. موفق باشید
  • امید بزرگ نیا

    امید بزرگ نیا

    دوره و تدریس حرفه ای بود👌
    مرسی از نظر مثبتتون..
  • بابک کلبادی نژاد

    بابک کلبادی نژاد

    من بعد دوره جایی مشغول شدم و دارم کار میکنم البته نه به صورت تنها و حدود 6 ماهی باید با کمک همکارم پیش میبرم البته از اولم استاد گفته بودن به من که چون تاحالا اصلا کار نکردم باید بعد دوره چندماهی یکجا حتما کار کنم تا دستم راه بیوفته درکل راضی بودم هم تقریبا همه کاری تو مغازه میکنم
    خوشحالیم که شروع به کار کردید.. هرجاکه هستید موفق و پیروز باشید
  • بهمن کاکاوند

    بهمن کاکاوند

    از نظر شخصیتی و علمی استاد حرف نداره❤
    مرسی.. خیلی لطف دارید به ما.. فقط لطفا به دوره ستاره بدین.. چون فقط افرادی که دوره رو شرکت کردن میتونند تو اون دوره نظر و ستاره بدن.. و وقتی ستاره کلا نمیدین امتیاز دوره به شدت پایین میاد.. تشکر
  • فرزانه اندرواژ

    فرزانه اندرواژ

    من خودم دوره رو شرکت کردم ولی بنا به دلایل و مشگلاتی که پیش اومد نتونستم دوره رو ادامه بدم و خواستم همسرم جایگزین من بشه و کلاس رو ادامه بده.. با اینکه حدود یک سوم کلاس رو اومده بودم دیگه هزینه ی مجددی از ما دریافت نکردن و همسرم رو در یک دوره ی جدید قرار دادن که از اول شروع شد.. و همسرم هم کاملا از کلاس رضایت داره.. خواستم تشکر کنم از مجموعه خوبتون🌹🌹🌹
    مرسی خانم اندرواژ از نظر مثبتتون.. کاری نکردیم وظیفمون بود که انجام دادیم..

درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی