دوره تعمیرات تخصصی سخت افزار اندروید در ساری و بابل حضوری

دوره تعمیرات تخصصی سخت افزار اندروید در ساری و بابل حضوری

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1403/02/16

رشد روز افزون استفاده از موبایل در جامعه ی امروز باعث شده که نیاز به خدمات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. از این رو نیاز به تعمیرکار بیش از پیش در بازار کار احساس می شود که موقعیت و درآمد خوبی را برای تعمیرکاران این حوزه فراهم کرده است. اساتید آکادمی ایران باینری سعی بر این دارند تا در تمامی دوره ها تجربیات چندین و چند ساله ی خود در بازارکار را در اختیار کارآموزان عزیز قرار دهند تا بعد از اتمام دوره کارآموزان عزیز بتوانند جایگاه شغلی مناسبی در بازار کار برای خود فراهم کنند.

تمرکز این دوره بر روی تعمیرات سخت افزاری موبایل های اندرویدی است. هر هفته 2 جلسه کلاس برگزار خواهد شد و کل دوره در مدت زمان 4 ماه به اتمام می رسد که حدود یک سوم دوره به صورت تئوری و دو سوم دوره به صورت عملی خواهد بود. همچنین کارآموزان عزیز بعد از پایان دوره به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده و پس از کسب نمره قبولی در آزمون تئوری و عملی ،گواهینامه ی بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت می کنند.برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

در این دوره آموزش ها از پایه ای ترین مباحث الکترونیکی که مورد نیاز بازار کار می باشد آغاز می شود و در ادامه تمامی مواردی که برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای  موبایل مورد نیاز است از جمله عیب یابی، تعمیر و تعویض تمامی قطعات و آی سی ها از جمله هارد و سی پی یو و ...آموزش داده می شود که می توانید مباحث آموزشی را به صورت کامل در قسمت سرفصل های دوره مشاهده نمایید.

 

آیا این دوره پیش نیاز خاصی دارد؟

این دوره به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد و تمامی آموزش ها به صورت کامل از پایه آغاز می شود.

 

آیا مباحث آموزشی این دوره متناسب با بازارکار است؟

با توجه به سابقه ی 15 ساله ی مجموعه در حوزه آموزش و همچنین تعمیرات در بازارکار ،تمامی سرفصل های آموزشی بر اساس نیاز روز بازار تعیین شده است. مباحث دوره سخت افزار به صورت کلی شامل مباحث پایه الکترونیک،آموزش تمامی تعویضات،انواع نقشه خوانی،عیب یابی های پیشرفته مدارات مختلف،تعویض انواع آی سی چسبی و غیر چسبی از جمله هارد و سی پی یو و پروگرام کردن انواع هاردها می باشد که تمامی مباحث آموزشی را می توانید به تفصیل در قسمت سرفصل های دوره مطالعه فرمایید.

 

پشتیبانی دوره ها

تمامی دوره های آکادمی ایران باینری شامل 2 سال پشتیبانی حضوری و مجازی رایگان هستند. کارآموزان عزیز پس از اتمام دوره در صورت نیاز می توانند از خدمات پشتیبانی به صورت حضوری یا به صورت مجازی در سامانه آموزشی ایران باینری بهره مند شوند. همچنین به تمامی کارآموزان ، دوره آموزش آنلاین تعمیرات تخصصی سخت افزار اندروید و تعویض هارد و cpu از مبتدی تا پیشرفته، به صورت رایگان داده خواهد شد که تمامی سرفصل های حضوری در این دوره به صورت کامل آموزش داده شده است. دوره های آنلاین به صورت دائمی در پنل شما خواهد بود و به صورت ماهانه مباحث آموزشی جدید در دوره های آنلاین افزوده می شود که به صورت رایگان در اختیار کارآموزان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

پس از اتمام دوره می توانیم وارد بازارکار شویم؟

با توجه به اینکه بیش از نیمی از دوره مختص مباحث عملی است پس از اتمام دوره نیاز به یک بازه ی زمانی سه تا شش ماهه کارورزی برای کسب تجربه خواهید داشت تا بتوانید به صورت مستقل وارد بازارکار شوید( در صورت تمایل می توانید در تعمیرگاه مجموعه دوره ی کارورزی خود را بگذرانید ) . پس از ورود به بازارکار در صورت نیاز به پشتیبانی باز هم می توانید از خدمات پشتیبانی مجموعه استفاده کنید و نگرانی بابت ورود به بازارکار نخواهید داشت. هر ساله تعدادی از کارآموزان مجموعه ما وارد بازارکار خواهند شد که در اینجا می توانید تعدادی از کارآموزان ما را مشاهده نمایید. در ادامه می توانید نظرات هنرجویان عزیز آکادمی ایران باینری را نسبت به نحوه ی برگزاری دوره ها مشاهده کنید. امیدواریم که شما نیز به زودی به این مجموعه بپیوندید.

 در توضیحات بالا سعی شده تمامی اطلاعات مورد نیاز دوره به شما دوست عزیز داده شود.در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید با استفاده از لینک های ارتباطی در قسمت تماس با ما و یا گزینه مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

در ادامه می توانید با نحوه برگزاری کلاس های عملی در آکادمی ایران باینری و همچنین محیط تعمیرگاه و کارورزی مجموعه آشنا شوید.

 

توضیحات تکمیلی

  • به تمامی دانشجویان این دوره، ویدئوهای دوره آموزش آنلاین تعمیرات تخصصی سخت افزار اندروید و تعویض هارد و cpu از مبتدی تا پیشرفته به صورت رایگان داده خواهد شد.
  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • بعد از اتمام دوره،مباحث جدید به صورت رایگان در دوره ی آنلاین آپدیت شده و در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 50 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • دانشجویان بعد از اتمام دوره،جهت دریافت گواهینامه ی فنی و حرفه ای در یک آزمون آنلاین شرکت خواهند کرد و بعد از کسب نمره ی قبولی می توانند در آزمون عملی سازمان فنی و حرفه ای شرکت نمایند و نهایتا گواهینامه ی فنی و حرفه ای خود را در این رشته دریافت نمایند.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره





موسس و مدرس ارشد آکادمی ایران باینری

موسس و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک

تجربیات

  • بنیان گذار آکادمی ایران باینری
  • موسس و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک
  • مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایران علوم
  • مدرس ارشد  آکادمی ایران باینری
  • مولف پنج استاندارد کشوری سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • آموزش بیش از 50 هزار نفر ساعت کارآموز ثبت شده در پورتال
  • عضو کمیته فنی بررسی و تعیین صلاحیت آزمونگری
  • با بیش از  دوازده سال سابقه آموزشی در حوزه الکترونیک
  • با بیش از پانزده سال سابقه در بازار کار

  • نام دوره : تعمیرات سخت افزار موبایل-331 نوع دوره : حضوری تاریخ شروع : 1403/03/01 هزینه : 14,500,000 تومان

5.0
11 نظر
5
4
4
9
3
9
2
9
1
9

نظرات شرکت کنندگان

  • وحید  موسوی

    وحید موسوی

    مرسی دوره تون خیلی خوب بود
    خواهش میکنم.. در خدمتتون هستیم.. فقط لطفا به دوره ستاره بدین.. چون فقط افرادی که دوره رو شرکت کردن میتونند تو اون دوره نظر و ستاره بدن.. و وقتی ستاره کلا نمیدین امتیاز دوره به شدت پایین میاد.. تشکر
  • یاشار صادقی

    یاشار صادقی

    دوره بسیار عالی بود مرسی از زحمات و پیگیری های استاد عزیز
    مرسی جناب صادقی.. خوشحایم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم..
  • علی مرادی

    علی مرادی

    دوره خیلی خوبی بود به هرکسی که میخواد وارد بازار کار بشه پیشنهاد میکنم
    مرسی از لطفی که به ما دارید..
  • علیرضا سیدی

    علیرضا سیدی

    سلام آموزش عالی بود تشکر از زحمات استاد عزیز
    تشکر آقای سیدی.. هرکاری میکنیم وظیف هست.. موفق باشید
  • محسن کردی

    محسن کردی

    برای کسی که می خواد تعمیرات رو شروع کنه دوره خوبیه
    مرسی جناب کردی.. خوشحالیم که مجموعه مارو انتخاب کردین..
  • علی تقوی

    علی تقوی

    آموزش اوکیه بود ممنونم بیشتر از همه ممنون از پشتیبانی استاد که هر موقع تماس میگیریم جواب گو هستن
    سلام جناب تقوی.. وظیفه هست.. امیدوارم بتونیم همیشه رضایتتون رو داشته باشیم..
  • عباس  رضوان زاده

    عباس رضوان زاده

    دوره خوبی بود👍👍
    مرسی از نظرتون جناب رضوان زاده.. شما لطف دارین..
  • امیررضا طالب زاده

    امیررضا طالب زاده

    سلام دوره عالی بود خواستم تشکر از مهندس کنم که بعد از دوره همچنان مشکلات من رو کاملا حل میکنه و همیشه جوابگو هستن
    خواهش میکنم.. وظیفه هست و ما کار اضافی انجام نمیدیم.. خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو داشته باشیم.. فقط لطفا به دوره ستاره بدین.. چون فقط افرادی که دوره رو شرکت کردن میتونند تو اون دوره نظر و ستاره بدن.. و وقتی ستاره کلا نمیدین امتیاز دوره به شدت پایین میاد.. تشکر
  • یاسین محبی

    یاسین محبی

    دوره ی خوبی بود من قبلا جای دیگه رفته بودم و جواب نگرفتم و با ترس این آموزشگاه اومدم ولی پشیمون نیستم و راضی هستم تنها موردی که برای من خوب نبود 4نفره بودن کلاس بود که به نظرم نهایت باید کلاس ها دونفره باشه ولی درکل اومدم نظر بزارم که تشکر کنم مرسی
    مرسی از نظرتون.. شما میتونستید که کلاس رو خصوصی بگیرید ولی خوب شهریه بالا میرفت.. ما تمام سعی خودمون رو میکنیم که در کلاس های 4نفره کیفیت آموزش رو بالا نگه داریم که هیچ کاراموزی مشکل پیدا نکنه..
  • آریا شکرالله زاده

    آریا شکرالله زاده

    دوره بسیار عالی بود من تو کلاس گوشی اطرافیان میاوردم باهم تعمیر میکردیم و غیر چندتا گوشی که کلا بردشون مشکل داشت تقریبا همه رو درست کردیم تو کلاس مرسی از مهندس عزیز
    مرسی از نظرتون.. خوشحالیم که از دوره رضایت داشتین..
  • محسن سرابی

    محسن سرابی

    کلاس مفیدی بود هم از نظر علمی هم عملی کار کردن و مشکلی که من داشتم زمان طولانی کلاس بود کاش بجای 3تا 4 ماه کلاس روزهای اون رو بیشتر میکردن در هفته و زمانش رو کوتاه تر میشد که زودتر شروع به کار کنیم
    مرسی جناب سرابی.. چند مورد هست که نمیشه اینجا توضیح داد که چرا دوره رو به این شکل کار میکنیم با بچه ها.. ولی اینو بدونید بهترین خروجی رو با این سبک میگیریم و معمولا کلاس هایی که مجبور میشیم فشرده بزاریم خروجی جالبی ندارند..

درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی