دوره آموزش رباتیک نوجوانان و بزرگسالان در ساری و بابل حضوری

دوره آموزش رباتیک نوجوانان و بزرگسالان در ساری و بابل حضوری

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1403/02/08

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی در جهان و از بین رفتن بسیاری از مشاغل سنتی و مکانیزه شدن آن نیاز به یادگیری صنعت رباتیک هر روز بیشتر احساس می شود.بسیاری از کارخانه ها به منظور بالا بردن سطح کیفیت  و سرعت تولید محصولات،همچنین پایین آوردن هزینه ها و کم کردن خطای انسانی سعی می کنند در مجموعه ی خود از دستگاه های به روز استفاده کنند.با توجه به نیاز بازار آینده شغلی رباتیک بسیار درخشان است و نیاز به متخصصین در این حوزه روز به روز بیشتر می شود.

در سنین پایین یادگیری رباتیک تمرین بسیار خوبی برای بروز خلاقیت و رشد مغزی کودکان محسوب می شود.اساتید آکادمی ایران باینری در تلاش هستند با استفاده از تجربیات چندین و چند ساله خود با ساده ترین حالت مفاهیم الکترونیکی را به کارآموزان عزیز انتقال دهند تا بتوانند شاهد رشد و بروز خلاقیت این عزیزان باشند. هر هفته 1جلسه کلاس برگزار خواهد شد و کل دوره در مدت زمان 12 ماه به اتمام می رسد که حدود یک سوم دوره به صورت تئوری و دو سوم دوره به صورت عملی خواهد بود. همچنین کارآموزان عزیز بعد از پایان دوره به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده و پس از کسب نمره قبولی در آزمون تئوری و عملی ،گواهی نامه ی بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور  دریافت می کنند.برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینکمراجعه نمایید.

در این دوره آموزش ها از ساده ترین مباحث الکترونیک  شروع شده و بعد از یادگیری بخش پایه ای مثل ترسیم مدارها با نرم افزار های مربوطه و... شروع به آموزش ساخت بردهای الکترونیکی و ربات های مختلف بدون برنامه ریزی از جمله ربات نوریاب ، مسیریاب و... می کنیم. در مرحله بعد شروع به یادگیری برنامه نویسی می کنند تا بتوانند به طراحی و ساخت انواع ربات های هوشمند از جمله مسیریاب پیشرفته،انبارگردان،آتشنشان و... بپردازند.جزییات آموزش ها را می توانید در قسمت فصل ها مشاهده کنید.

پیش نیازات این دوره

این دوره به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد و تمامی موارد به صورت کامل از پایه آغاز می شود.

پشتیبانی دوره ها

تمامی دوره های آکادمی ایران باینری شامل 2 سال پشتیبانی حضوری و مجازی رایگان هستند. کارآموزان عزیز پس از اتمام دوره در صورت نیاز می توانند از خدمات پشتیبانی به صورت حضوری یا به صورت مجازی در سامانه آموزشی ایران باینری بهره مند شوند. همچنین به تمامی کارآموزان دوره آنلاین رباتیک نوجوانان و بزرگسالان ، به صورت رایگان داده خواهد شد که تمامی سرفصل های حضوری در این دوره به صورت کامل آموزش داده شده است. دوره های آنلاین به صورت دائمی در پنل شما خواهد بود تا در صورت نیاز بتوانند از ویدئوها استفاده نمایند.

 در توضیحات بالا سعی شده تمامی اطلاعات مورد نیاز دوره به شما دوست عزیز داده شود.در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید با استفاده از لینک های ارتباطی در قسمت تماس با ما و یا گزینه مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی

  • به تمامی دانشجویان این دوره،ویدئوهای دوره آنلاین رباتیک به صورت رایگان داده خواهد شد.
  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 50 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • دانشجویان بعد از اتمام دوره،جهت دریافت گواهینامه ی فنی و حرفه ای در یک آزمون آنلاین شرکت خواهند کرد و بعد از کسب نمره ی قبولی می توانند در آزمون عملی سازمان فنی و حرفه ای شرکت نمایند و نهایتا گواهینامه ی فنی و حرفه ای خود را در این رشته دریافت نمایند.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره



مدرس ارشد آکادمی ایران باینری

مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک و ایران علوم

تجربیات

  • مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک
  • مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایران علوم
  • مدرس ارشد  آکادمی ایران باینری
  • آموزش بیش از 2 هزار نفر ساعت کارآموز ثبت شده در پورتال
  • با بیش از دو سال سابقه ی آموزش
  • با بیش از پنج سال سابقه در بازار کار

  • نام دوره : رباتیک-322 نوع دوره : حضوری تاریخ شروع : 1403/02/16 هزینه : 7,000,000 تومان

5.0
5 نظر
5
5
4
5
3
5
2
5
1
5

نظرات شرکت کنندگان

  • امیرعلی طباطبائی

    امیرعلی طباطبائی

    بار علمی کلاس بالاست سال دومیه که در این کلاس شرکت می کنیم و راضی هستیم.
    مرسی از نظر مثبتتون.. امیرعلی جان هم از بچه های بسیار باهوش کلاس ما هستن.
  • پویا سرمد

    پویا سرمد

    ممنون از کلاس خوبتون..اینکه فیلم کلاس رو به بچه ها میدین خیلی عالیه من هم گاهی اوقات فیلم ها رو میبینم و تا جایی که بتونم به پسرم راهنمایی می کنم.برای بچه ها هم خیلی خوبه اگر مطلبی رو فراموش کنن می تونن درس رو مرور کنن.
    مرسی از نظر شما سرکار خانم سرمد.. خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم.
  • یاسین صدر

    یاسین صدر

    آموزشگاه خوبیه خیلی محترمانه و با حوصله رفتار می کنن
    مرسی از نظر مثبتتون.. شما به مجموعه ما لطف دارید.
  • آیدا بیگی

    آیدا بیگی

    سلام ممنونم از شما.. دختر من خیلی به رباتیک علاقه داشت و الان واقعا عاشق کلاسشه و دوست داره تا پایان دوره ادامه بده
    ممنون از اینکه مجموعه ما رو انتخاب کردید.باعث افتخاره که در خدمتتون باشیم.
  • مهدیار واعظ

    مهدیار واعظ

    سلام مرسی من خیلی از کلاسم راضی ام می خوام حتما تا پایان دوره بیام و توی مسابقات شرکت کنم
    مرسی مهدیار جان.. امیدوارم با پشتکار خوبی که داری بتونی به زودی در مسابقات شرکت کنی.

درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی