دوره تعمیرات تخصصی نرم افزار موبایل در ساری و بابل حضوری

دوره تعمیرات تخصصی نرم افزار موبایل در ساری و بابل حضوری

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1403/02/16

رشد روز افزون استفاده از موبایل در جامعه ی امروز باعث شده که نیاز به خدمات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. از این رو نیاز به تعمیرکار بیش از پیش در بازار کار احساس می شود که موقعیت و درآمد خوبی را برای تعمیرکاران این حوزه فراهم کرده است. اساتید آکادمی ایران باینری سعی بر این دارند تا در تمامی دوره ها تجربیات چندین و چند ساله ی خود در بازارکار را در اختیار کارآموزان عزیز قرار دهند تا بعد از اتمام دوره کارآموزان عزیز بتوانند جایگاه شغلی مناسبی در بازار کار برای خود فراهم کنند.

این دوره آموزشی شامل خدمات نرم افزاری تمامی برندهای موبایل فعال در بازار می باشد. هر هفته 2 جلسه کلاس برگزار خواهد شد و کل دوره در مدت زمان 3 ماه به اتمام می رسد همچنین کارآموزان عزیز بعد از پایان دوره به سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده و پس از کسب نمره قبولی در آزمون تئوری و عملی ،گواهینامه ی بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت می کنند.برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

در این دوره آموزش ها از پایه ای ترین مباحث نرم افزاری که مورد نیاز بازار کار می باشد آغاز می شود و در ادامه تمامی مواردی که برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای  موبایل مورد نیاز است از جمله فلش کردن،ترمیم سریال و بوت و ...آموزش داده می شود که می توانید مباحث آموزشی را به صورت کامل در قسمت سرفصل های دوره مشاهده نمایید.

 

 

آیا این دوره پیش نیاز خاصی دارد؟

این دوره به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد و تمامی آموزش ها به صورت کامل از پایه آغاز می شود.

 

آیا مباحث آموزشی این دوره متناسب با بازارکار است؟

با توجه به سابقه ی 15 ساله ی مجموعه در حوزه آموزش و همچنین تعمیرات در بازارکار ،تمامی سرفصل های آموزشی بر اساس نیاز روز بازار تعیین شده است. مباحث کلی دوره شامل مباحث پایه،کار با نرم افزارهای مدیریتی،آموزش فلش تمامی برندها،کار با باکس و دانگل های نرم افزاری،ترمیم سریال و بوت و ...  می باشد که تمامی مباحث آموزشی را می توانید به تفصیل در قسمت سرفصل های دوره مطالعه فرمایید.

 

پشتیبانی دوره ها

تمامی دوره های آکادمی ایران باینری شامل 2 سال پشتیبانی حضوری و مجازی رایگان هستند. کارآموزان عزیز پس از اتمام دوره در صورت نیاز می توانند از خدمات پشتیبانی به صورت حضوری یا به صورت مجازی در سامانه آموزشی ایران باینری بهره مند شوند. همچنین به تمامی کارآموزان ، ویدئوهای دوره ی آنلاین تعمیرات تخصصی نرم افزار موبایل به صورت رایگان داده خواهد شد که تمامی سرفصل های حضوری در این دوره به صورت کامل آموزش داده شده است. دوره های آنلاین به صورت دائمی در پنل شما خواهد بود و به صورت ماهانه مباحث آموزشی جدید در دوره های آنلاین افزوده می شود که به صورت رایگان در اختیار کارآموزان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

پس از اتمام دوره می توانیم وارد بازارکار شویم؟

با توجه به اینکه تمامی مباحث دوره به صورت عملی برگزار می شود، بلافاصله پس از اتمام دوره امکان ورود به بازارکار وجود دارد. پس از ورود به بازارکار در صورت نیاز به پشتیبانی باز هم می توانید از خدمات پشتیبانی مجموعه استفاده کنید و نگرانی بابت ورود به بازارکار نخواهید داشت. هر ساله تعدادی از کارآموزان مجموعه ما وارد بازارکار خواهند شد که در اینجا می توانید تعدادی از کارآموزان ما را مشاهده نمایید. در ادامه می توانید نظرات هنرجویان عزیز آکادمی ایران باینری را نسبت به نحوه ی برگزاری دوره ها مشاهده کنید. امیدواریم که شما نیز به زودی به این مجموعه بپیوندید.

در توضیحات بالا سعی شده تمامی اطلاعات مورد نیاز دوره به شما دوست عزیز داده شود.در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید با استفاده از لینک های ارتباطی در قسمت تماس با ما و یا گزینه مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

در ادامه می توانید با نحوه برگزاری کلاس های عملی در آکادمی ایران باینری و همچنین محیط تعمیرگاه و کارورزی مجموعه آشنا شوید.

 

توضیحات تکمیلی

  • به تمامی دانشجویان این دوره، ویدئوهای دوره ی آنلاین تعمیرات تخصصی نرم افزار موبایل به صورت رایگان داده خواهد شد.
  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • بعد از اتمام دوره،مباحث جدید به صورت رایگان در دوره ی آنلاین آپدیت شده و در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 50 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • دانشجویان بعد از اتمام دوره،جهت دریافت گواهینامه ی فنی و حرفه ای در یک آزمون آنلاین شرکت خواهند کرد و بعد از کسب نمره ی قبولی می توانند در آزمون عملی سازمان فنی و حرفه ای شرکت نمایند و نهایتا گواهینامه ی فنی و حرفه ای خود را در این رشته دریافت نمایند.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره





موسس و مدرس ارشد آکادمی ایران باینری

موسس و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک

تجربیات

  • بنیان گذار آکادمی ایران باینری
  • موسس و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک
  • مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایران علوم
  • مدرس ارشد  آکادمی ایران باینری
  • مولف پنج استاندارد کشوری سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • آموزش بیش از 50 هزار نفر ساعت کارآموز ثبت شده در پورتال
  • عضو کمیته فنی بررسی و تعیین صلاحیت آزمونگری
  • با بیش از  دوازده سال سابقه آموزشی در حوزه الکترونیک
  • با بیش از پانزده سال سابقه در بازار کار

  • نام دوره : تعمیرات نرم افزار موبایل-331 نوع دوره : حضوری تاریخ شروع : 1403/03/01 هزینه : 11,500,000 تومان

5.0
9 نظر
5
7
4
8
3
8
2
8
1
9

نظرات شرکت کنندگان

  • مهسا ملکی

    مهسا ملکی

    دوره خوبی بود و تقریبا با همه برندهای بازار کار کردیم
    تشکر از نظر مثبتتون..
  • امیر محمدی

    امیر محمدی

    من خودم قبلا تعمیرات کار میکردم و تکمیلی اومدم آموزش ببینم کیفیت آموزش بالا بود و راضی بودم
    خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو جلب کنیم.. ممنون که مجموعه مارو انتخاب کردین..
  • امیرعلی بابایی

    امیرعلی بابایی

    سلام من از دوره راضی بودم هم آموزش ها خوب بود هم پشتیبانی .. که من بیشتر از همه خوشحالم از اینکه پشتیبانی گذاشتن برای دوره چون برای من که تازه وارد بازار کار شدم مطمئنا خیلی مشکلات پیش میاد که نیاز به کمک پیدا می کنم و خیالم از این بابت راحته
    سلام جناب بابایی.. هرکاری کردیم وظیفه بوده.. در خدمتتون هستیم
  • پوریا موسوی

    پوریا موسوی

    مرسی استاد جان حرف نداری
    سلامت باشید.. تشکر
  • منیر  اسماعیلی

    منیر اسماعیلی

    از هر نظر دوره ی عالی بود❤
    مرسی خانم اسماعیلی از نظر مثبتتون.. لطف دارین..
  • پوریا هادی

    پوریا هادی

    تشکر ویژه از مهندس عزیز ولی ای کاشششش مثل سخت افزار برای بچه های نرم افزار هم کارورزی تو مغازه پایین میزاشتین یعنی واقعا عالی میشد😉
    مرسی جناب هادی.. داستان کارورزی نرم افزار رو خدمتتون توضیح داده بودم.. چون کار نرم افزار یک کاری هست که خروجی مستقیم داره و تمامی کارهارو شما در کلاس روی دیوایس های مختلف انجام دادین و اصلا نرم افزار نیازی به کارورزی نداره که اگر نیاز بود مطمئن باشید که اون رو مثل سخت افزار در مغازه خودمون قرار میدادیم.. موفق باشید
  • هادی اولادی

    هادی اولادی

    من اصلا راضی نبودم کلا پراکنده 5 جلسه هم کلاس نشد که برم به خاطر مشکلاتی که پیش اومد برام و میگن دوباره باید پول بدی از اول بیای کلاس اصلا از این آموزشگاه راضی نیستم
    آقای اولادی پرونده شما داخل آموزشگاه موجود هست.. شما بار اول که حدود نصف کلاس رو اومده بودین دیگه تشریف نیاوردین و بعد از چند ماه اومدین گفتین به علت مریضی و.. باز ما از اول بدون هزینه براتون کلاس جدید گذاشتیم که اینبار چند جلسه اومدین دوباره رفتین و نه جواب زنگ میدادین نه چیزی دوباره چندماه بعد اومدین گفتین فوتی داشتین و.. برای بار سوم گفتیم باید هزینه دوره رو بپردازین از اول تشریف بیارین.. کمتر آموزشگاهی هستن که اینکاری که ما برای شما کردیم رو انجام بدن.. در هر صورت اگر کم کاری از سمت ما میبینید ما معذرت میخوایم.. موفق باشید..
  • کیوان نقدی

    کیوان نقدی

    کلاس خوب بود مخصوصا اطلاعات بالا و آپدیت بودن استاد
    مرسی از نظرتون.. ما تمام تلاشمون رو میکنیم که رضایت کاراموزان رو داشته باشیم.. موفق باشید
  • آرش طالقانی

    آرش طالقانی

    فقط اومدم اینجا نظر بدم و از مهندس تشکر کنم که خیلی هوای منو داشت تا راه بیوفتم مهندس جان دمت گرم😘❤
    مرسی عزیز.. کاری نکردیم.. شما هزینه پرداخت کردین و وظیفه ماست که خدماتی ارائه کنیم.. خوشحالیم که از دوره رضایت داشتید..

درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی