دوره آنلاین مقدماتی تعمیرات سخت افزار اندروید

دوره آنلاین مقدماتی تعمیرات سخت افزار اندروید

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1403/01/15

 

رشد روز افزون استفاده از موبایل در جامعه ی امروز باعث شده که نیاز به خدمات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. از این رو نیاز به تعمیرکار بیش از پیش در بازار کار احساس می شود که موقعیت و درآمد خوبی را برای تعمیرکاران این حوزه فراهم کرده است. اساتید آکادمی ایران باینری سعی بر این دارند تا در تمامی دوره ها تجربیات چندین و چند ساله ی خود در بازارکار را در اختیار کارآموزان عزیز قرار دهند تا بعد از اتمام دوره کارآموزان عزیز بتوانند جایگاه شغلی مناسبی در بازار کار برای خود فراهم کنند.

تمرکز این دوره بر روی تعمیرات سخت افزاری موبایل های اندرویدی است. حدود یک سوم دوره به صورت تئوری و دو سوم دوره به صورت عملی خواهد بود. در این دوره آموزش ها از پایه ای ترین مباحث الکترونیکی که مورد نیاز بازار کار می باشد آغاز می شود و در ادامه تمامی مواردی که برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار سطح متوسط موبایل مورد نیاز است از جمله عیب یابی، تعمیر و تعویض تمامی قطعات و آی سی های معمولی و... آموزش داده می شود که می توانید مباحث آموزشی را به صورت کامل در قسمت سرفصل های دوره مشاهده نمایید.

 

 

آیا این دوره پیش نیاز خاصی دارد؟

این دوره به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد و تمامی آموزش ها به صورت کامل از پایه آغاز می شود.

 

آیا مباحث آموزشی این دوره متناسب با بازارکار است؟

با توجه به سابقه ی 15 ساله ی مجموعه در حوزه آموزش و همچنین تعمیرات در بازارکار ،تمامی سرفصل های آموزشی بر اساس نیاز روز بازار تعیین شده است. مباحث این دوره به صورت کلی شامل مباحث پایه الکترونیک،آموزش تمامی تعویضات،انواع نقشه خوانی،عیب یابی مدارات مختلف،تعویض انواع آی سی معمولی و... می باشد که تمامی مباحث آموزشی را می توانید به تفصیل در قسمت سرفصل های دوره مطالعه فرمایید.

 

پشتیبانی دوره ها

تمامی دوره های آکادمی ایران باینری شامل 2 سال پشتیبانی حضوری و مجازی رایگان هستند. کارآموزان عزیز پس از اتمام دوره در صورت نیاز می توانند از خدمات پشتیبانی به صورت حضوری یا به صورت مجازی در سامانه آموزشی ایران باینری بهره مند شوند.این دوره به صورت دائمی در پنل شما خواهد بود و به صورت ماهانه مباحث آموزشی جدید آپدیت می شود که به صورت رایگان در اختیار کارآموزان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

پس از اتمام دوره می توانیم وارد بازارکار شویم؟

با توجه به اینکه بیش از نیمی از دوره مختص مباحث عملی است پس از اتمام دوره نیاز به یک بازه ی زمانی سه تا شش ماهه کارورزی برای کسب تجربه خواهید داشت تا بتوانید به صورت مستقل وارد بازارکار شوید( در صورت تمایل می توانید در تعمیرگاه مجموعه دوره ی کارورزی خود را بگذرانید ) و بتوانید به عنوان یک تعمیرکار سطح متوسط مشغول به کار شوید. پس از ورود به بازارکار در صورت نیاز به پشتیبانی باز هم می توانید از خدمات پشتیبانی مجموعه استفاده کنید و نگرانی بابت ورود به بازارکار نخواهید داشت. هر ساله تعدادی از کارآموزان مجموعه ما وارد بازارکار خواهند شد که در اینجا می توانید تعدادی از کارآموزان ما را مشاهده نمایید. امیدواریم که شما نیز به زودی به این مجموعه بپیوندید.

در توضیحات بالا سعی شده تمامی اطلاعات مورد نیاز دوره به شما دوست عزیز داده شود.در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید با استفاده از لینک های ارتباطی در قسمت تماس با ما و یا گزینه مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی

  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • بعد از اتمام دوره،مباحث جدید به صورت رایگان در دوره آپدیت شده و در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 70 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره





موسس و مدرس ارشد آکادمی ایران باینری

موسس و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک

تجربیات

  • بنیان گذار آکادمی ایران باینری
  • موسس و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک
  • مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایران علوم
  • مدرس ارشد  آکادمی ایران باینری
  • مولف پنج استاندارد کشوری سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • آموزش بیش از 50 هزار نفر ساعت کارآموز ثبت شده در پورتال
  • عضو کمیته فنی بررسی و تعیین صلاحیت آزمونگری
  • با بیش از  دوازده سال سابقه آموزشی در حوزه الکترونیک
  • با بیش از پانزده سال سابقه در بازار کار

  • نام دوره : تعمیرات سخت افزار موبایل نوع دوره : آنلاین تاریخ شروع : 1402/04/25 هزینه : 1,440,000 تومان

5.0
9 نظر
5
5
4
7
3
8
2
8
1
8

نظرات شرکت کنندگان

  • یاشار صادقی

    یاشار صادقی

    من کاراموز حضوری بودم که دوره مجازی رو هم در اختیار ما قرار دادند دوره حضوری که عالی بود و دوره مجازی هم دقیقا تمامی مباحث دوره حضوری رو قراردادند که خیلی عالی و کاربردی بود مرسی از اساتید مجموعه
    ممنون از شما آقای صادقی.. خوشحالیم که دوره ها برای شما مفید بوده..
  • الیاس فتحی

    الیاس فتحی

    خیلی جالب و به زبان راحت توضیح میدن تشکر از مهندس امراریان فقط ای کاش تعویض هارد هم تو این دوره قرار میدادین که خیلی عالی میشد
    خواهش میکنم.. دوره هارد کلا معقوله تخصصی و جداگانه هست و تعویض هارد و سی پی یو رو به صورت تخصصی در دوره ی دیگه ای ارائه دادیم که میتونید به صورت حضوری یا مجازی شرکت کنید..
  • اکبر قاسمی

    اکبر قاسمی

    سلام من دوره مجازی نرم افزار رو اول خریدم خیلی خوب بود و به راحتی تونستم کار کنم بعد هم این دوره رو خریدم که خداروشکر تا اینجا که 7 جلسه دیدم اوکی بود ممنونم
    تشکر از اینکه به مجموعه اعتماد کردید.. اگر کم و کاستی در دوره بود ما رو در جریان بزارید که بتونیم خدمات بهتری ارائه بدیم.. مرسی از نظر مثبتتون..
  • مرتضی بابایی

    مرتضی بابایی

    من در دوره حضوری شرکت کردم ولی دوره مجازی هم منو عضو کردن و تا اخر عمرم از ویدیو های آموزشی برخوردار هستم با تشکر از تیم خوبتون
    مرسی جناب بابایی از اعتمادی که به ما کردین..
  • صادق سرمد

    صادق سرمد

    آموزش ها خیلی خوبه و واقعا جای سوال نمیزاره استاد. فقط من یک اشتباهی کردم که میگم دوستان این اشتباه منو نکنند.حتما قبل از گرفتن این دوره ابزار تعمیرات رو تهیه کنید یا تو مغازه ای شروع به کار کنید.باید حتما ابزار باشه که تمرین کنید چیزهایی که استاد میگه که اگه اینطور نباشه اصلا به درد نمیخوره من الان تازه خودم بعد چندماه ابزار گرفتم که کاشکی با شروع دوره ابزار رو داشتم. یا علی
    مرسی از نظر مفیدتون.. کاملا فرمایش شما درسته.. ما خودمون به همه اینو میگیم که حتما اینکارو کنند و همراه دوره پیش برند تا در انتهای دوره بتونند خروجی مورد نظر رو بگیرند.. وگرنه شما 100سال هم بشینید ویدیو آموزشی ببینید تا هیتر و هویه دست نگیرید که تعمیرکار نمیشید..!
  • صالح آدینه

    صالح آدینه

    من از تهران این دوره ثبت نام کردم و خودم تعویض سوکت و.. انجام میدم و انتظار نداشتم با این قیمت اینقدر خوب باشه دوره چون بعضی جاها قیمت های نجومی میگیرن برا آموزش دوره همچی عالی فقط کار رو cpu کم داره که اگه اونم اضافه کنید عالیییی میشه
    مرسی از نظر مثبتتون.. دوره تخصصی به صورت جداگانه در حال ضبط هست که مباحث پیشرفته مخصوص تعمیرکاران در اون آموزش داده میشه که کار روی cpu یکی از اون مباحث هست که اگه مشکلی پیش نیاد به امید خدا قبل از عید دوره بارگزاری میشه و میتونید تهیه کنید و استفاده کنید.. فقط لطفا به دوره ستاره بدین.. چون فقط افرادی که دوره رو شرکت کردن میتونند تو اون دوره نظر و ستاره بدن.. و وقتی ستاره کلا نمیدین امتیاز دوره به شدت پایین میاد.. تشکر
  • عمران محمدی

    عمران محمدی

    تا اینجا که آپلود کردن و دیدم مطالب خیلی چیز خواصی نداره من خودم 3سال هست که کار میکنم و اطلاعات زیادی به من اضافه نشد
    در درجه ی اول دوره ادامه داره.. ولی در هر صورت اگر شما خودتون تعمیرکار حرفه ای هستید شاید این دوره زیاد براتون جذابیت نداشته باشه.. در این صورت دوره مجازی بعدیبه شما پیشنهاد میشه که در حال ضبط هست و دوره ی پیشرفته برای تعمیرکارانه.. اگر تمایل داشتید تماس بگیرید و یا تیکت بزنید که از آموزشگاه با شما تماس بگیرند..
  • فرامرز قشقایی

    فرامرز قشقایی

    دوره خوبه آموزش ها خوبه فقط چیزی که آدم رو کلافه میکنه پخش کننده ویدیو هست اولش که میخواد لود بشه هر ویدیو خیلی باید صبر کنیم آدم کلافه میشه
    مرسی از نظرتون.. پلیر آکادمی به علت فرآیند کدگذاری کمی زمان بر هست در حد چنددقیقه که هرچی سیستم سخت افزاری شما ضعیف تر باشه زمان بیشتری صرف کدگذاری میشه و واقعا چاره ای نیست.. ولی در مجموع اختلاف زمانیش فقط چند دقیقه بیشتر نیست..
  • فرنام رحمتی

    فرنام رحمتی

    اموزش خیلی خوبه و راضی هستم تا اینجا. فقط سوالی دارم اینه که من اراک هستم و ابزار تعمیرات الان میخوام نمیدونم چی بگیرم. شما میتونید برام بگیرید یا حداقل راهنمایی کنید ابزار چی بگیرم؟؟ چون خیلی تنوع بالا هست میترسم سرم کلاه بره
    بله حتما.. مشکلی نیست.. هم خودمون میتونیم براتون تهیه کنیم هم اینکه بودجه رو بگید براتون لیست ابزار با برند و مدل دقیق میفرستیم که از هرجایی خواستین خودتون تهیه کنید..

درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی