دوره آموزش جامع آنلاین تعمیرات تخصصی سخت افزار و نرم افزار اندروید از مبتدی تا پیشرفته

دوره آموزش جامع آنلاین تعمیرات تخصصی سخت افزار و نرم افزار اندروید از مبتدی تا پیشرفته

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1403/01/15

رشد روز افزون استفاده از موبایل در جامعه ی امروز باعث شده که نیاز به خدمات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. از این رو نیاز به تعمیرکار بیش از پیش در بازار کار احساس می شود که موقعیت و درآمد خوبی را برای تعمیرکاران این حوزه فراهم کرده است. اساتید آکادمی ایران باینری سعی بر این دارند تا در تمامی دوره ها تجربیات چندین و چند ساله ی خود در بازارکار را در اختیار کارآموزان عزیز قرار دهند تا بعد از اتمام دوره کارآموزان عزیز بتوانند جایگاه شغلی مناسبی در بازار کار برای خود فراهم کنند.

این دوره تلفیقی از آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های اندرویدی است. در این دوره آموزش ها از پایه ای ترین مباحث الکترونیکی و نرم افزاری که مورد نیاز بازار کار می باشد آغاز می شود و در ادامه تمامی مواردی که برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای  موبایل مورد نیاز است از جمله عیب یابی، تعمیر و تعویض تمامی قطعات و آی سی ها از جمله هارد و سی پی یو و تمامی خدمات نرم افزاری از جمله فلش کردن،ترمیم سریال و بوت و ...آموزش داده می شود که می توانید مباحث آموزشی را به صورت کامل در قسمت سرفصل های دوره مشاهده نمایید.

آموزش تعمیرات نرم افزار در این دوره از تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی می کند اما تمرکز آموزش تعمیرات سخت افزار روی دستگاه های اندرویدی می باشد که حدود یک سوم دوره به صورت تئوری و دو سوم دوره به صورت عملی خواهد بود.

 

 

آیا این دوره پیش نیاز خاصی دارد؟

این دوره به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد و تمامی آموزش ها به صورت کامل از پایه آغاز می شود.

 

آیا مباحث آموزشی این دوره متناسب با بازارکار است؟

با توجه به سابقه ی 15 ساله ی مجموعه در حوزه آموزش و همچنین تعمیرات در بازارکار ،تمامی سرفصل های آموزشی بر اساس نیاز روز بازار تعیین شده است. مباحث دوره سخت افزار به صورت کلی شامل مباحث پایه الکترونیک،آموزش تمامی تعویضات،انواع نقشه خوانی،عیب یابی های پیشرفته مدارات مختلف،تعویض انواع آی سی چسبی و غیر چسبی از جمله هارد و سی پی یو و پروگرام کردن انواع هارد ها می شود. همچنین مباحث کلی دوره نرم افزار شامل مباحث پایه،کار با نرم افزارهای مدیریتی،آموزش فلش تمامی برندها،کار با باکس و دانگل های نرم افزاری،ترمیم سریال و بوت و ...  می باشد که تمامی مباحث اموزشی را می توانید به تفصیل در قسمت سرفصل های دوره مطالعه فرمایید.

 

پشتیبانی دوره ها

تمامی دوره های آکادمی ایران باینری شامل 2 سال پشتیبانی حضوری و مجازی رایگان هستند. کارآموزان عزیز پس از اتمام دوره در صورت نیاز می توانند از خدمات پشتیبانی به صورت حضوری یا به صورت مجازی در سامانه آموزشی ایران باینری بهره مند شوند. این دوره به صورت دائمی در پنل شما خواهد بود و به صورت ماهانه مباحث آموزشی جدید آپدیت می شود که به صورت رایگان در اختیار کارآموزان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

پس از اتمام دوره می توانیم وارد بازارکار شویم؟

با توجه به اینکه بیش از نیمی از دوره مختص مباحث عملی است،در بحث نرم افزار بلافاصله پس از اتمام دوره امکان ورود به بازارکار وجود دارد. اما در بحث سخت افزار پس از اتمام دوره نیاز به یک بازه ی زمانی سه تا شش ماهه کارورزی برای کسب تجربه خواهید داشت تا بتوانید به صورت مستقل وارد بازارکار شوید( در صورت تمایل می توانید در تعمیرگاه مجموعه دوره ی کارورزی خود را بگذرانید ) . پس از ورود به بازارکار در صورت نیاز به پشتیبانی باز هم می توانید از خدمات پشتیبانی مجموعه استفاده کنید و نگرانی بابت ورود به بازارکار نخواهید داشت. هر ساله تعدادی از کارآموزان مجموعه ما وارد بازارکار خواهند شد که در اینجا می توانید تعدادی از کارآموزان ما را مشاهده نمایید. امیدواریم که شما نیز به زودی به این مجموعه بپیوندید.

در توضیحات بالا سعی شده تمامی اطلاعات مورد نیاز دوره به شما دوست عزیز داده شود.در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید با استفاده از لینک های ارتباطی در قسمت تماس با ما و یا گزینه مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

در ادامه می توانید با نحوه برگزاری کلاس های عملی در آکادمی ایران باینری و همچنین محیط تعمیرگاه و کارورزی مجموعه آشنا شوید.

 

توضیحات تکمیلی

  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • بعد از اتمام دوره،مباحث جدید به صورت رایگان در دوره آپدیت شده و در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 70 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره





موسس و مدرس ارشد آکادمی ایران باینری

موسس و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک

تجربیات

  • بنیان گذار آکادمی ایران باینری
  • موسس و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک
  • مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایران علوم
  • مدرس ارشد  آکادمی ایران باینری
  • مولف پنج استاندارد کشوری سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • آموزش بیش از 50 هزار نفر ساعت کارآموز ثبت شده در پورتال
  • عضو کمیته فنی بررسی و تعیین صلاحیت آزمونگری
  • با بیش از  دوازده سال سابقه آموزشی در حوزه الکترونیک
  • با بیش از پانزده سال سابقه در بازار کار

  • نام دوره : آموزش جامع تعمیرات نرم افزار و سخت افزار اندروید نوع دوره : آنلاین تاریخ شروع : 1402/08/03 هزینه : 5,400,000 تومان

5.0
4 نظر
5
3
4
4
3
4
2
4
1
4

نظرات شرکت کنندگان

  • نیما میرسپاسی

    نیما میرسپاسی

    سلام من تازه دوره رو گرفتم فقط یه سوال از استاد دارم ،به نظر شما من اول آموزش نرم افزار رو شروع کنم یا سخت افزار؟
    سلام جناب میرسپاسی عزیز.. در حالت کلی تفاوتی نداره شروعتون با کدوم آموزش باشه اما ما پیشنهاد می کنیم که به صورت همزمان و موازی آموزش ها رو ببینید چون به مبحث تعویض هارد که می رسید باید یه سری از اطلاعات نرم افزاری هم داشته باشید. بازم اگر موردی بود می تونید با آموزشگاه تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.
  • مهرداد هاشمی

    مهرداد هاشمی

    برای کسی که می خواد از پایه شروع کنه دوره خوب و کاربردیه،ممنونم
    مرسی از نظر مثبتتون🙏
  • علی رضا قهرمان

    علی رضا قهرمان

    من با توصیه دوستم که مهندس امراریان رو می شناخت دوره رو گرفتم و راضی ام چون خیلی خوب مباحث رو باز می کنن و توضیح میدن.تشکر از مهندس امراریان
    مرسی از اعتمادتون.. خوشحالیم که این دوره براتون مفید بوده و رضایت داشتید.
  • حسن مقدم نیا

    حسن مقدم نیا

    من حدود یک ماهه دوره رو خریدم و هنوز آموزش سخت افزار رو شروع نکردم ولی بیشتر آموزش های نرم افزاری رو دیدم و انجام دادم که از نظر من خیلی خوب بود .. فقط خواستم تشکر کنم از اینکه دوره ها رو با این کیفیت برگزار می کنید چون من قبلا هم دوره حضوری رفته بودم و متاسفانه اصلا خاطره خوبی نداشتم. واقعا ممنونم🌹
    سلام جناب مقدم نیا خوشحالیم که از دوره رضایت داشتید.. ممنونیم که به مجموعه ما اعتماد کردید.

درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی