دوره آموزش آنلاین برنامه نویسی پایتون از مبتدی تا پیشرفته

دوره آموزش آنلاین برنامه نویسی پایتون از مبتدی تا پیشرفته

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1403/01/15

 

در دنیای امروز با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و رسانه ها و همچنین آنلاین شدن اکثریت مشاغل در دنیا نیاز به ارائه دهندگان خدمات وب و اینترنت افزایش یافته است که پر متقاضی ترین حوزه ی آن طراحی و برنامه نویسی وب سایت می باشد. در حالت کلی هر وب سایتی که در صفحات وب می بینید از دو بخش تشکیل شده اند : فرانت اند(طراحی ظاهر وب سایت) و بک اند(برنامه نویسی وب سایت). زمانی که شما یک وب سایت را باز می کنید تمام مطالبی که به چشم میبینید مثل متن ها،تصاویر،فرم ها،فیلم ها و... مربوط به فرانت اند است. بک اند قسمتی از سایت است که کاربر به چشم نمیبیند اما با آن تعامل دارد برای مثال زمانی که شما یک فرم را پر می کنید و دکمه ارسال را می زنید یک عملیات اجرا می شود تا اطلاعات شما به بک اند ارسال شود، پردازش شود،ذخیره شود و درخواست شما اجرا شود.همانطور که می دانید زبان پایتون یک زبان برنامه نویسی چند منظوره است،به این معنا که از این زبان می توانید در حوزه های مختلف تکنولوژی از جمله وب سایت،توسعه نرم افزار،تحلیل داده،هوش مصنوعی و... استفاده کرد.تمرکز این دوره بر روی برنامه نویسی وب سایت است.

این دوره کاملا پروژه محور است و در طول آموزش تمام مطالب با نمونه توضیح داده می شود. در پایان هر جلسه کارآموزان تمریناتی را برای تسلط بیشتر بر مطالب دریافت خواهند کرد که می بایست در انجمن ارسال کرده تا توسط مدرس دوره رفع اشکال و در صورت نیاز ادیت شوند.همچنین فایل مطالب تدریس شده در هر جلسه در اختیار کارآموزان قرار خواهد گرفت.

اساتید آکادمی ایران باینری در تلاشند که با انتقال تمامی تجربیات چندین و چند ساله ی خود ، کارآموزان عزیز را آماده ی ورود به بازار کار کنند. به همین منظور این دوره به صورت کاملا پروژه محور و کاربردی و متناسب با تقاضای بازار روز ارائه می شود.

آموزش ها در این دوره از مطالب پایه و آشنایی با زبان برنامه نویسی و محیط انجام کار آغاز شده و در ادامه به آموزش مباحث پایه پایتون،انواع ذخیره سازی داده،شرط ها،حلقه ها و... ادامه پیدا می کند.همچنین تمامی مباحث آموزشی به طور کامل در قسمت  سرفصل ها توضیح داده شده است 

 

آیا این دوره پیش نیاز خاصی دارد؟

برای شرکت در این دوره نیاز به آشنایی با HTML,CSS دارید. در صورتی که هنوز به موفق به گذراندن این دوره نشده اید می توانید با شرکت در دوره آنلاین آموزش HTML,CSS  و یا دوره آنلاین طراحی وب سایت مهارت لازم برای ورود به این دوره را کسب کنید.

 

 

آیا مباحث آموزشی این دوره متناسب با بازارکار است؟

با توجه به سابقه ی 11 ساله ی مجموعه در حوزه آموزش برنامه نویسی،تمامی سر فصل های آموزشی بر اساس نیاز روز بازار تعیین شده است. مباحث کلی دوره شامل آشنایی با زبان پایتون،حل مسئله،مباحث پایه پایتون،شرط ها و حلقه ها،آموزش توابع در پایتون،شی گرایی و مباحث پیشرفته پایتون می باشد که تمامی مباحث آموزشی را می توانید به تفصیل در قسمت سرفصل های دوره مطالعه فرمایید.

پشتیبانی دوره ها

تمامی دوره های آکادمی ایران باینری شامل 2 سال پشتیبانی حضوری و مجازی رایگان هستند. کارآموزان عزیز پس از اتمام دوره در صورت نیاز می توانند از خدمات پشتیبانی به صورت حضوری یا به صورت مجازی در سامانه آموزشی ایران باینری بهره مند شوند. این دوره به صورت دائمی در پنل شما خواهد بود و به محض آپدیت مباحث آموزشی ،جلسات جدید ضبط شده و به صورت رایگان در اختیار کارآموزان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

پس از اتمام دوره می توانیم وارد بازارکار شویم؟ 

بعد از اتمام این دوره شما نیاز به کسب تجربه دارید.برای کسب تجربه بهترین گزینه کار گروهی است.در حوزه هایی مانند برنامه نویسی بعد از یادگیری حتما باید در یک تیم به صورت گروهی کار کنید تا بتوانید کاملا به مباحث تسلط پیدا کنید.

در توضیحات بالا سعی شده تمامی اطلاعات مورد نیاز دوره به شما دوست عزیز داده شود.در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره می توانید با استفاده از لینک های ارتباطی در قسمت تماس با ما و یا گزینه مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

توضیحات تکمیلی

  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • بعد از اتمام دوره،مباحث جدید به صورت رایگان در دوره آپدیت شده و در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 70 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره



مدیر و مدرس ارشد آکادمی ایران باینری

مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک

تجربیات

  •  مدیر و مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایرانیک
  • مدرس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ایران علوم
  • مدرس ارشد  آکادمی ایران باینری
  • آموزش بیش از 30 هزار نفر ساعت کارآموز ثبت شده در پورتال
  • با بیش شش سال سابقه آموزش در حوزه فناوری اطلاعات 
  • با بیش از هشت سال سابقه در بازار کار

  • نام دوره : پایتون مبتدی تا پیشرفته نوع دوره : آنلاین تاریخ شروع : 1402/09/20 هزینه : 3,480,000 تومان

5.0
0 نظر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

نظرات شرکت کنندگان


درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی