دوره ی مجازی رباتیک ( ویژه گروه سنی 7 تا 11 سال )

دوره ی مجازی رباتیک ( ویژه گروه سنی 7 تا 11 سال )

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1402/04/07

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی در جهان و از بین رفتن بسیاری از مشاغل سنتی و مکانیزه شدن آن نیاز به یادگیری صنعت رباتیک هر روز بیشتر احساس می شود.بسیاری از کارخانه ها به منظور بالا بردن سطح کیفیت  و سرعت تولید محصولات،همچنین پایین آوردن هزینه ها و کم کردن خطای انسانی سعی می کنند در مجموعه ی خود از دستگاه های به روز استفاده کنند.با توجه به نیاز بازار آینده شغلی رباتیک بسیار درخشان است و نیاز به متخصصین در این حوزه روز به روز بیشتر می شود.

در سنین پایین یادگیری رباتیک تمرین بسیار خوبی برای بروز خلاقیت و رشد مغزی کودکان محسوب می شود.اساتید آکادمی ایران باینری در تلاش هستند با استفاده از تجربیات چندین و چند ساله خود با ساده ترین حالت مفاهیم الکترونیکی را به کارآموزان عزیز انتقال دهند تا بتوانند شاهد رشد و بروز خلاقیت این عزیزان باشند.

در این دوره آموزش ها از ساده ترین مباحث الکترونیک آغاز شده و بعد از یادگیری بخش پایه ای ، شروع به ساخت ابزارهای ابتدایی الکترونیکی با وسایل ساده می کنیم که باعث بالا رفتن مهارت دست ورزی در کارآموزان و همچنین شکوفا شدن خلاقیت در آنها می شود.سپس برای آشنایی با زبان برنامه نویسی و کسب آمادگی لازم برای آموزش های پیشرفته، شروع به آموزش برنامه نویسی اسکرچ می کنیم.کارآموزان به واسطه یادگیری برنامه نویسی اسکرچ با ساده ترین حالت ممکن با زبان های برنامه نویسی آشنا خواهند شد. جزییات آموزش ها را می توانید در قسمت فصل ها مشاهده کنید.

پیش نیازات این دوره

این دوره به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد و تمامی موارد به صورت کامل از پایه آغاز می شود.

توضیحات تکمیلی

  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • بعد از اتمام دوره،مباحث جدید به صورت رایگان آپدیت شده و در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 90 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره



لیسانس

استاد آکادمی ایران باینری

تجربیات

توضیحات کامل


5.0
0 نظر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

نظرات شرکت کنندگان


درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی