دوره ی مجازی رباتیک ( ویژه گروه سنی 12 تا 18 سال )

دوره ی مجازی رباتیک ( ویژه گروه سنی 12 تا 18 سال )

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1402/04/07

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی در جهان و از بین رفتن بسیاری از مشاغل سنتی و مکانیزه شدن آن نیاز به یادگیری صنعت رباتیک هر روز بیشتر احساس می شود.بسیاری از کارخانه ها به منظور بالا بردن سطح کیفیت  و سرعت تولید محصولات،همچنین پایین آوردن هزینه ها و کم کردن خطای انسانی سعی می کنند در مجموعه ی خود از دستگاه های به روز استفاده کنند.با توجه به نیاز بازار آینده شغلی رباتیک بسیار درخشان است و نیاز به متخصصین در این حوزه روز به روز بیشتر می شود.

در سنین پایین یادگیری رباتیک تمرین بسیار خوبی برای بروز خلاقیت و رشد مغزی کودکان محسوب می شود.اساتید آکادمی ایران باینری در تلاش هستند با استفاده از تجربیات چندین و چند ساله خود با ساده ترین حالت مفاهیم الکترونیکی را به کارآموزان عزیز انتقال دهند تا بتوانند شاهد رشد و بروز خلاقیت این عزیزان باشند.

در این دوره آموزش ها از ساده ترین مباحث الکترونیک  شروع شده و بعد از یادگیری بخش پایه ای مثل ترسیم مدارها با نرم افزار های مربوطه و ... شروع به آموزش ساخت بردهای الکترونیکی و ربات های مختلف بدون برنامه ریزی از جمله ربات نوریاب ، مسیریاب و ... می کنیم. در مرحله بعد شروع به یادگیری برنامه نویسی می کنند تا بتوانند به طراحی و ساخت انواع ربات های هوشمند از جمله مسیریاب پیشرفته،انبارگردان،آتشنشان و ... بپردازند.جزییات آموزش ها را می توانید در قسمت فصل ها مشاهده کنید.

پیش نیازات این دوره

این دوره به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد و تمامی موارد به صورت کامل از پایه آغاز می شود.

توضیحات تکمیلی

  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • بعد از اتمام دوره،مباحث جدید به صورت رایگان آپدیت شده و در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 90 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/مدارک کمیته امداد و بهزیستی ، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره



لیسانس

استاد آکادمی ایران باینری

تجربیات

توضیحات کامل


5.0
0 نظر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

نظرات شرکت کنندگان


درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی