دوره ی مجازی تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

دوره ی مجازی تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

مدیر سایت
آخرین بروزرسانی : 1402/09/25

رشد روز افزون استفاده از تلفن همراه در جامعه ی امروز باعث شده که نیاز به خدمات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. از این رو نیاز به تعمیرکار بیش از پیش در بازار کار احساس می شود که موقعیت و درآمد خوبی را برای تعمیرکاران این حوزه فراهم کرده است. اساتید آکادمی ایران باینری سعی بر این دارند تا در تمامی دوره ها تجربیات چندین و چند ساله ی خود در بازارکار را در اختیار کارآموزان عزیز قرار دهند تا بعد از اتمام دوره کارآموزان عزیز بتوانند جایگاه شغلی مناسبی در بازار کار برای خود فراهم کنند.

در این دوره سعی شده که تمامی مواردی که برای تعمیرات گوشی های آیفون متناسب با نیاز بازار است توسط اساتید آکادمی ایران باینری در اختیار دانشجویان عزیز قرار بگیرد دوره به صورت کاملا کاربردی و ترکیبی از مباحث تئوری و عملی می باشد که در فصل ها  به طور کامل توضیح داده شده است.

پیش نیازات این دوره

دانشجویان این دوره باید با تعمیرات عمومی موبایل آشنایی داشته باشند و یا سابقه ی حداقلی در بازار کار تعمیرات موبایل را داشته باشند.

در غیر اینصورت می توانید در دوره ی حضوری تعمیرات سخت افزار موبایل و یا در دوره ی مجازی تعمیرات سخت افزار موبایل شرکت نمایید.

توضیحات تکمیلی
  • دانشجویان به محض تکمیل ثبت نام می توانند در انجمن آکادمی مربوط به دوره ی خود به ثبت پرسش و پاسخ بپردازند.همچنین بعد از اتمام دوره به مدت دوسال استفاده از انجمن برای دانشجویان امکان پذیر خواهد بود.
  • بعد از اتمام دوره،مباحث جدید به صورت رایگان آپدیت شده و در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد.
  • آکادمی ایران باینری جهت تسهیل در استفاده از خدمات آموزشی خود برای دانشجویان عزیز تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره ) تعرفه تخفیف 30 درصدی برای شهریه ی این دوره در نظر گرفته است که دانشجویان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در دوره با مراجعه به پنل کاربری خود، سربرگ تنظیمات/ مدارک کمیته امداد و بهزیستی، مدارک لازم را ارسال نمایند تا در صورت احراز صلاحیت، امکان استفاده از تخفیف برای آنها میسر گردد.
  • ویدئو ها تنها در یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) با سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد.در زمان فعال سازی Player به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های این دوره





لیسانس

استاد آکادمی ایران باینری

تجربیات

توضیحات کامل

  • نام دوره : تعمیرات آیفون نوع دوره : آنلاین تاریخ شروع : 1402/04/25 هزینه : 5,000,000 تومان

5.0
0 نظر
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0

نظرات شرکت کنندگان


درخواست مشاوره

 *
 *
 *
captcha


تماس با پشتیبانی